کامپاند ملت بلون

Mellat Belon compound

تولید پارچه ملت بلون از کامپاند ملت بلون شرکت دانش بنیان رخشان پلیمر صنعت
تولید پارچه ملت بلون از کامپاند ملت بلون شرکت دانش بنیان رخشان پلیمر صنعت

 

لایه بی بافت (Non-woven)ملت بلون(Meltblown)  ماسک های تنفسی اصلی ترین و پراهمیت ترین لایه ماسک بوده که وظیفه جذب ذرات معلق و ویروس ها را به عهده دارد و از جنس پلی پروپیلن با MFI   بسیار بالا تولید می شود که منجر به تولید پارچه ای با الیاف بین ۱ تا ۵ میکرمتر می گردد.این لایه از کامپاند ملت بلون تولید میشود.

در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا (Covid_19) در دنیا و ایران و لزوم استفاده از ماسکهای تنفسی برای همه اقشار جامعه، به منظور تامین نیاز تولید کنندگان پارچه ملت بلون در کشور و کمک به کاهش واردات مواد اولیه آن با قیمت بسیار بالا، Rakhshan Polymer sanat Knowledge-Based Company با تکیه بر دانش فنی خود، موفق به تولید Mellat Belon compound با شاخص  جریان  مذاب  حدود 1200 ، ۱۵۰۰ ، ۱۸۰۰  (g/10min) گردید و هم اکنون یکی از معدود تولید کنندگان مواد اولیه پارچه ملت بلون در داخل کشور می باشد.

ساختار سه لایه ماسک جراحی، ملت بلون رخشان پلیمر
ساختار سه لایه ماسک جراحی (لایه وسط Meltblown)

کامپاند ملت بلون شرکت دانش بنیان رخشان پلیمر صنعت با شاخص جریان مذاب متفاوت متناسب با ماشین آلات متنوع در خطوط تولید پارچه ملت بلون و فیلترهای صنعتی تولید میشود. این محصول علاوه بر استفاده گسترده در ماسک های تنفسی، در تولید اقلام بهداشتی کودک و بانوان، فیلترهای صنعتی، عایق در صنایع الکتریکی و…. کاربرد دارد.

Contact the sales department for additional information.

You can also register your request through the form below. Contact the sales department

    en_USEnglish